روسیه

 

نقشه روسیه

این کشور به قدری بزرگ است که از یک سو با آمریکا،‌ از سوی دیگر با اروپا و آسیا هم مرز است. به بیان ساده می ‌توان گفت که کشور روسیه با ۱۴ کشور مختلف مرز مشترک دارد.

به دلیل وسعت این کشور، روسیه نقاط مختلف با دماهای متفاوتی دارد. برخی مناطق شمالی این کشور در مجاورت قطب قرار داشته و در زمستان‌ ها دمایی برابر با منفی ۷۱ درجه سانتیگراد دارد.

اختلاف دما تنها شگفتی این کشور نیست، بلکه داشتن ۹ منطقه زمانی مختلف در سرتاسر کشور یکی دیگر از نقاط جذاب سفر به روسیه خواهد بود.

 

بهترین زمان سفر به روسیه

اگر طرفدار سرما و هوای سوزناک هستید، سفر به روسیه در پاییز و زمستان را از دست ندهید. با این حال اگر می‌ خواهید در مدت زمان اقامت خود در روسیه بتوانید از امکانات مختلف این کشور استفاده کرده و مناظر طبیعی بیشتری را ببینید، توصیه می‌ کنیم تا فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید.

ماه ‌های تیر و مرداد گرم‌ ترین زمان‌های این کشور هستند. اگر زمان مناسبی را برای سفر خود انتخاب کرده باشید می ‌توانید مناظر شگفت انگیزی را در این کشور ببینید. البته فراموش نکنید که سالیان سال بوده که روسیه زمستان ‌های سخت را تجربه کرده است بنابراین در هوای سرد و برفی هم دسترسی به امکانات متعدد وجود دارد و شهر همچنان زنده است.

شهرهای معروف وتوریستی روسیه

سن پتربورگ                                مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید