کندی            

کشور سریلانکا در اقیانوس هند و در شمال شرقی خلیج بنگال قرار دارد. کندی در دوران پادشاهان باستانی سریلانکا، پایتخت این کشور بود.

هم‌اکنون شهری اداری – مذهبی و مرکز استان کندی است. کندی یکی از مقدس‌ترین مکان‌های عبادت در جهان بودایی به‌شمار می‌رود. در طول تاریخ، حاکمان بودایی محلی در برابر گسترش و اشغال استعمار پرتغالی، هلندی و بریتانیایی مقاومت زیادی کردند

 

تور کندی ارزان | تور لحظه آخری کندی - قیمت تور کندی سریلانکا

کندی -سریلانکا

. شهر کندی در جوار رودخانه ماهاولی و در دره ای با ارتفاع 600 متر قرار گرفته و اطراف آن را تپه هایی با پوشش درختان استوایی احاطه کرده اند. این شهر در سال 1988  در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

بهترین زمان برای سفر با تور کندی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای گذراندن تعطیلات در کندی در فصل خنک و خشک بین نوامبر و اوایل آوریل است. دسامبر تا مارس فصل اوج مسافران خارجی است که قصد بازدید از کندی را دارند.

در این فصل در حالی که اکثر کشورهای دیگر از سرمای زمستانی رنج می‌برند، شرایط آب و هوایی در سریلانکا عالی است.

به همین دلیل، بازدیدکنندگان خارجی زیادی در این دوره به سریلانکا جذب می‌شوند. بنابراین ظرفیت هتل‌ها خیلی زود تکمیل می‌شود. آگوست یکی دیگر از ماه‌های شلوغ کندی است. بسیاری از مسافران خارجی و محلی برای لذت بردن از کندی اسالا پراهرا از کندی بازدید می کنند.

کندی اسالا پراهرا همچنین به‌عنوان جشنواره دندان شناخته می‌شود. در این جشنواره بزرگ، مردم محلی لباس‌های زیبایی را به تن می‌کنند و به شادی می‌پردازند.

کندی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید