بنتوتا

موقعیت بنتوتا در نقشه سریلانکا

در میان شهرهای ساحلی جزیره سریلانکا، بنتوتا در لیست بهترین‌ها قرار دارد. این شهر مقصدی عالی برای عاشقان ماجراجویی، دریا و جنگل است.

بنتوتا به دلیل فاصله نزدیکی که به شهرهای مهمی مثل کلمبو و گال دارد همیشه محلی برای رفت و آمد گردشگران است

. اگر قصد دارید با تور سریلانکا به این جزیره سفر کنید و شهر بنتوتا یکی از مقاصد شماست.

 

 

 

 

چرا به بنتوتا سفر کنیم؟

دانستن اصلی‌ترین دلایل سفر گردشگران به یک شهر به شما کمک می‌کند جاذبه‌هایی را که بیش از همه با سلیقه شما سازگار است پیدا کنید. زیبایی‌های بنتوتا فقط به سواحل آن محدود نشده است، بلکه در هر نقطه از این شهر شگفتی‌های متنوع بسیاری وجود دارد.

اهمیت تاریخی بنتوتا

بنتوتا حدود پنج معبد باستانی دارد که مهم‌ترین آن‌ها احتمالاً معبد گالاپاتا ویهارایا باشد. در زمان استعمار اروپایی‌ها از این شهر به عنوان یک بندر تجاری و استراحتگاه بین راهی استفاده می‌شد و به طور کلی بنتوتا در تمام دوران‌های تاریخ، دروازه‌ای به سواحل جنوبی جزیره بوده است. بنابراین زمانی که به بنتوتا سفر می‌کنید، بناهای تاریخی بسیاری را تماشا خواهید کرد.

24)asian wanderlust.jpg

مجسمه بودا در یکی از معابد قدیمی بنتوتا

سواحل بی‌نظیر بنتوتا

اگر از گردشگرانی که به بنتوتا سفر کرده‌اند بپرسید بهترین جای دیدنی بنتوتا کجاست، بی‌شک از سواحلش سخن خواهند گفت. اگر به موج‌سواری علاقه‌مندید، حتما به بنتوتا سفر کنید.

زیرا حتی اگر هیچ تجربه‌ای در موج‌سواری نداشته باشید هم در حداقل زمان آموزش خواهید دید و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم، ساعت‌ها از این تفریح مهیج لذت ببرید. همچنین این سواحل بسیار تمیز هستند و برای شنا کردن و آفتاب گرفتن مقصدی ایده‌آل به شمار می‌روند.

البته برای تجربه این تفریحات باید در زمان مناسب از بنتوتا دیدن کنید که در این متن، از بهترین زمان سفر به بنتوتا هم می‌گوییم.

سواحل بی‌نظیر بنتوتا

 

اقامتگاه لوکس در بنتوتا

اقامتگاه‌های لوکس بنتوتا علاوه بر اینکه در موقعیت‌های ساحلی ویژه‌ای قرار گرفته‌اند.

در زیبایی معماری و برخورداری از امکانات هم در بالاترین سطح قرار دارند. این اقامتگاه‌ها چشم‌اندازهای بسیارزیبایی از دریاها را به نمایش می‌گذارند.

ویلاهای تارو، سامان و سینامون برخی از مشهورترین اقامتگاه‌های لوکس در بنتوتا هستند که در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. برای دسترسی به اکثر این ویلاها و هتل‌ها، کافی است در امتداد خط ساحلی شهر حرکت کنید.

هتل لاکچری.jpg

اقامتگاه لوکس در بنتوتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید