ترانسفر فرودگاهی چیست؟

یکی از مهم ترین خدماتی که در هر فرودگاه ارائه می شود و مربوط به بخش تشریفات می باشد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. اگر شما تمایلی به رزرو CIP فرودگاه ندارید، باز هم می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات تشریفات، از ترنسفر فرودگاهی استفاده کنید.

ترانسفر برای رساندن مسافر از درب منزل یا هتل به فرودگاه و از فرودگاه به درب منزل یا هتل می باشد. معمولا نوع خودروهایی که در ترانسفر مورد استفاده می باشد لوکس تر از تاکسی های معمولی فرودگاه می باشد. و برای کسانی که به کیفیت سرویس خود و خانواده خود اهمیت می دهند می تواند مناسب باشند.

ترانسفر فرودگاهی چیست؟ و اصطلاحات پرکاربرد فرودگاه

ترانسفر فرودگاهی-پارسا گشت

 فرودگاهی مناسب برای چه کسانی است؟

سرویس‌ ترانسفر، فرصتی برای افزایش درآمد هتل‌ها

ترانسفرپارسا گشت

تمامی مسافرانی که می خواهند از هواپیما برای سفر استفاده کنند، می توانند برای عزیمت از منزل یا هتل به فرودگاه و یا از فرودگاه به منزل یا هتل از این سرویس استفاده کنند.

این خدمات با قیمتی مناسب ارائه می شود و صد در صد مناسب تر و کم هزینه تر از پارک خودرو در فرودگاه می باشد.

ترانسفر فرودگاهی همچنین مناسب برای مسافرین خارجی و مهمانان خارجی می باشد، در کنار آن افراد سالمند و توانیاب نیز می توانند با خدمات ترانسفر راحت تر در محل فرودگاه حاضر شوند.

خودروهای ترانسفر فرودگاهی

انواع خودروهای لوکس و معمولی را می توانید در لیست ترانسفر مشاهده کرده و برای رزرو آن ها اقدام نمایید. ترانسفر با خودروهای لوکس مسلما گران قیمت تر، راحت تر و مناسب برای مهمانان خاص می باشد.

این دسته از خودروها که معمولا باید از قبل رزرو شوند امکانات خاص خودشان را دارند و خودروهای VIP را شامل می شوند.

بنز و BMW از مهم ترین خودروهای لوکس برای ترانسفر هستند و سایر خودروهای نیمه لوکس مانند هیوندای و کیا برای ترانسفر گزینه های مناسبی هستند. علاوه بر خودروهای سدان، خودروهای شاسی بلند تویوتا مانند پرادو و لندکروز نیز از دیگر خودروهای ویژه ای هستند که در ترانسفر مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین خودروهای معمولی مانند سمند و پژو پارس نیز از دیگر خودروهای ترنسفر به شمار می روند.

ترانسفر) استقبال فرودگاهی چیست؟

خودروهای ترانسفر فرودگاهی

 

تشریفات استقبال و یا مشایعت از مهم ترین دلایلی است که استفاده از ترانسفر را در فرودگاه ها الزامی کرده است. تصور داشته باشید که همکار تجاری شما می خواهد از شهر یا کشوری دیگر برای دیدار با شما وارد شهرتان شود.

قطعا استفاده از ترانسفر برای ایجاد ارتباط بهتر و استقبالی گرم می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. به همین دلیل ترانسفرهای فرودگاهی معمولا با تشریفات انجام می شوند.

راننده خودرو های لوکس ترانسفری می توانند نیاز شما از تشریفات را تشخیص داده و با راهکارهای مناسب آنرا برطرف نماید.

برای مثال شخصی که ترانسفر رزرو کرده باشد از خروجی سالن فرودگاه تا خودرو نیازی به حمل ساک و چمدان نداشته و تمامی این خدمات توسط راننده یا همراه وی در صورت نیاز انجام می شود.

تشریفات به اینجا ختم نمی شود و باز کردن درب برای مسافر، برخورد با احترام با مسافر، رانندگی با احتیاط کامل و همچنین تسلط راننده به زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با مسافرین از دیگر تشریفاتی است که توسط ترانسفر انجام می شود.

به تمامی این موارد، خدمات VIP، لوکس و تشریفاتی را اضافه کنید که می توانند بهترین گزینه برای ترانسفر باشند.

خدمات ترانسفر

ترانسفر فرودگاهی-پارسا گشت

ترانسفر رایگان برای هتل ها و فرودگاه چگونه است؟

بسیاری از هتل ها و فرودگاه ها برای مسافرین خود خدمات ترانسفر رایگان لوکس یا معمولی در نظر می گیرند که یکی از بهترین ویژگی های این سفرها به شمار می رود.

ترانسفر فرودگاهی یکی از خدمات ارائه شده برخی از شرکت ها می باشد که گزینه ای بسیار مناسب تر از ترانسفر های معمولی و رایگان است و می توانید از روز های پیش برای رزرو آن اقدام نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو ترانسفر فرودگاهی استفاده از وب سایت اینترنتی می تواند گزینه ای بسیار مناسب تر به شمار رود.

خودروهای ترانسفر یاد شده لوکس تر از ترانسفر رایگان بوده و دقیق تر و به موقع به دنبال شما می آیند.

همچنین تمامی مقدمات تشریفات برای شما رعایت می شود و می توانید با خرید این امکانات در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات تشریفاتی را دریافت نمایید.

خدمات VIP و خدمات CIP

VIP، مخفف شده و خلاصه شده عبارت   Very Important Person است. این خدمات با امنیت بالایی همراه بوده و کسانی که از نظر رتبه و مرتبه در جایگاه بالایی هستند از این خدمات استفاده می کنند. این خدمات از قبل پرواز شروع شده و تا بعد از پرواز نیز ادامه پیدا می کنند.

اهمیت ارائه این نوع خدمات و امکانات به شرایط افراد استفاده کننده از خدمات VIP ارتباط دارد. ارائه کلیه امکانات توسط محافظان شخصی کنترل شده و دوربین های محافظتی کلیه اتفاقات را رصد می کنند. این شرایط برای آنکه خدمات ارائه شده با بیشترین میزان امنیت همراه باشد، صورت می گیرد.

CIP یا تشریفات فرودگاهی چیست؟ | ایران نیهون راهنمای گردشگری

چه خدماتی در VIP ارائه می گردد؟

موضوع مهم دیگری که در مورد خدمات VIP باید به آن اشاره گردد، نوع خدماتی است که در این سرویس ارائه می شود. افرادی که مسئولیت عرضه خدمات VIP را بر عهده دارند، باید کارت پرواز مسافر را دریافت کنند، بار و چمدان های وی را انتقال دهند، در یک سالن و یا رستوران اختصاصی از این افراد پذیرایی به عمل آورند و در ابتدای ورود نیز یک دسته گل به فرد به عنوان خیر مقدم اهدا کنند.

از خدمات ارائه شده در این سرویس می توان به رد کردن فرد از گیت حراست اشاره کرد. بعد از آنکه مهمانان سرویس وی آی پی از این گیت عبور کردند با انواع خوراکی ها و یا نوشیدنی های خوشمزه و گوارا از آنها پذیرایی می گردد.

بعد از این مرحله نیز فرد مورد نظر تا پای پله های هواپیما همراهی می شود. لازم به ذکر است که انتقال این افراد نیز با وسایل نقلیه اختصاصی صورت می گیرد و از اتوبوسی که خریداران بلیط های اکونومی را به پای پرواز می رسانند، استفاده نمی شود.

البته این خدمات تنها در فرودگاه ارائه نشده و در رستوران فرودگاه نیز می توان از VIP و امکانات خاص آن بهره برد. در فرودگاه، رستوران هایی مجلل و لوکس ساخته شده و در آن، همه چیز برای پذیرایی از مهمانان ویژه تدارک دیده شده است.

بهترین خدمات و امکانات در این فضا ارائه گشته و مسافرین تجربه بسیاری لذت بخشی از حضور در این رستوران ها خواهند داشت. علاوه بر غذای با کیفیتی که در این رستوران های VIP فرودگاه، تزیینات نیز قابل توجه بوده و این نیز از دیگر مزیت هایی استفاده از این سرویس به شمار می رود. البته رفتار محترمانه و مودبانه کسانی که در این سرویس کار می کنند نیز در نوع خود قابل‌ توجه می باشد.

در یک کلام می توان این گونه بیان کرد که این سرویس بهترین شرایط را برای مسافرین خاص فراهم کرده تا با خیالی راحت منتظر رسیدن ساعت پرواز شده و با بالا رفتن از پله های هواپیما، سفر خود را شروع کنند. خدمات ارائه شده در سرویس VIP تنها به افرادی که دارای سمت های دولتی و حساس هستند ارائه می گردد و حتی با پرداخت هزینه نیز امکان بهره بردن از امکانات موجود در این سرویس برای افرادی که شغل حساس و یا دولتی ندارند، امکان پذیر نیست

تفاوت خدمات VIP و CIP در فرودگاه - مجله گردشگری

    • مدیران کارخانه ها و مجموعه های تولیدی بزرگ
    • روسای شرکت ها
    • تاجران
    • ورزشکاران
    • در هر کل، هر فردی که از نظر مالی در سطح خوبی قرار دارد

    • خدمات CIP به چه کسانی ارائه می گردد؟

      همان طوری که در فوق اشاره کردیم، تمامی افرادی که می توانند هزینه این سرویس را بپردازند، اجازه دارند تا سفر خود را با خدمات CIP توام کنند. از جمله کسانی که می توانند از این خدمات استفاده کنند، افراد زیر را می توان مثال زد:

      خدمات CIP

    • چه خدماتی در CIP ارائه می گردد؟

    از جمله خدماتی که در این سرویس ارائه می شود، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • گرفتن کارت پرواز توسط پرسنلی که در این سرویس فعالیت می کنند
    • انجام بازرسی های اختصاصی
    • دریافت پذیرایی رایگان
    • انتقال تا پای پرواز
    • تحویل دادن چمدان و
    • و غیره

    این خدمات به مسافر امکان می دهد تا با خیالی راحت به تمامی کارهای شخصی خود بپردازد، بدون آنکه نگرانی برخی مسائل جانبی و حاشیه ای پرواز باشد. این سرویس نیز شرایط خوبی برای مسافرین فراهم می کند.

  • تفاوت خدمات CIP و VIP

    • یکی از مهم ترین تفاوت هایی که بین CIP و VIP وجود دارد، بحث تامین امنیت است. همان طوری که در فوق اشاره کردیم در سرویس VIP تمام امکاناتی که به مسافر ارائه می گردد همراه با تامین امنیت بوده و زیر نظر دوربین ها و یا محافظین شخصی صورتی می گیرد. در صورتی که در خدمات CIP چنین موضوعی وجود ندارد.
    • از دیگر تفاوت هایی که می توان بین این دو سرویس اشاره داشت، هزینه این دو سرویس است. هزینه خدمات VIP توسط شرکت ها و یا سازمان ها پرداخت می گردد و خود فرد نیازی نیست از حساب شخصی خود، هزینه مربوط به این خدمات را بپردازد، اما در CIP، هزینه این سرویس به عهده فردی است که قرار است از این امکانات استفاده کند.
    • خدمات VIP به کسانی تعلق می گیرد که منصب های دولتی در اختیار داشته باشند و به همین سبب، تامین امنیت برای آنها واجب و ضروری به نظر می رسد اما خدمات CIP به مسافرینی تعلق می گیرد که بتوانند هزینه این سرویس را بپردازند. داشتن و یا نداشتن مناصب دولتی برای دریافت این سرویس هیچ اهمیتی نداشته و تنها مساله مهم توان مالی برای پرداخت هزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید