تورهای خارجی لحظه آخری تورهای داخلی لحظه آخری

تورهای خارجی بازنشستگان :

کمک هزینه ی پرداختی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برای هر بازنشسته و همراه او، هر نفر 370،000 تومان است و پرداخت هزینه باقیمانده سفر، بر عهده ی بازنشسته می باشد که میتوانند با بهترین قیمت تورهای خارجی لحظه آخری و تور داخلی لحظه آخری  با کمک هزینه خود سفر نمایند

تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت :

پرچمدار تورهای خارجی در سال 97، تور زیارتی عراق بود. راهپیمایی اربعین 97 آمار سفر به این کشور را تا حد چشمگیری افزایش داد.

آغاز تورهای خارجی :

از پرطرفدار ترین تورهای خارحی میتوان به تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور وان ، تور دبی ، تور گرجستان و تور تایلند را دانست .

تور لحظه آخری واقعی :

تور لحظه آخری اصطلاح رایجی در صنعت گردشگری است و آن دسته از افرادی که بطور مرتب با تورها سفر می‌کنند نیز معمولا با آن آشنا هستند

چمدان ها را ببنید و با تضمین بهترین قیمت تور  لحظه آخری سفر کنید.

 

بلیط و تور لحظه آخری ارزان :  

کانال تورهای خارجی :کانال تلگرام تورهای خارجی : لست توریا لحظه آخری در پارسا گشت گیشا از معرفی شدگان تور لحظه آخری بهترین آفرها و تورهای خارجی لحظه آخری را هم از طریق سایت و هم از طریق کانال تلگرام تورهای خارجی به شما ارائه دهیم .

جستجوی تور:

رزرو تور لحظه آخری – تور خارجی و داخلی با پشتیبانی 24 ساعته، گارانتی بهترین قیمت تور مسافرتی و گردشگری در ایران با پارسا گشت در تهران شعبه غرب تهرن بزرگراه جلال آل احمد پل گیشا

تور لحظه آخری ترکیه :

تورهای لحظه آخری استانبول چند درصد ارزان‌تر هستند؟

همانطور که گفته شد قیمت تور لحظه آخری استانبول بر اساس قیمت بلیط پرواز و هتل تشکیل می‌شود. شما میتوانید تورهای لحظه آخری را حداقل 20 تا 50 درصد‌ ارزان تر از نرخ عادی رزرو کنید.

 زمان خرید تورهای لحظه آخری استانبولیا همان ترکیه ؟

بهترین زمان خرید تورهای لحظه آخری استانبول، اوایل مهرماه (به دلیل شروع فصل مدارس)، روزهای اول هفته، اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز، خرداد و دی ماه (به دلیل شروع فصل امتحانات) و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال می‌باشد. در این بازه‌های زمانی شما بیشترین تورهای لحظه آخری را در دسترس می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید