خدمات دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی پارسا گشت به شرح زیر است :

شرکت خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت نماینده فروش کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی آماده ارائه بهترین سرویس ها و با کیفیت ترین خدمات به شرکتهای محترم با پشتیبانی ویژه 24 ساعته می باشد . سعي   هميشه در انتخاب بهترين امکانات موجود در هر مسير مي باشد. رزرو و صدور بلیط داخلی و بلیط خارجی با بهترین نرخ و بهترین پرواز تخصص ما می باشد:

خدمات آژانس به شرکتهای طرف قرارداد :

* رزرو رایگان بلیط های خارجی و کارگزارمستقیم سفارتها

*بهترین نرخ  بلیط خارجی و ویزا و هتل  ویژه شرکتهای کثیر السفر

*رزرو و بوکینگ نمودن هتلهای سراسر جهان  و قطارهای اروپایی

*متخصص انجام امور مسافرین گروهی در زمینه بلیط ، ویزا ، هتل

*اخذ روادید با کمترین زمان و بصورت گروهی و انفرادی عادی،مولتی

*انجام کلیه امور مربوط به مسافرین از قبیل تشریفات اختصاصی ویژه مسافرین بیزینس کلاس

*رزرو سالنهای کنفرانس ویژه همایشهای داخلی و همایشهای خارجی ویژه شرکتهای طرف قرارداد

*باز کردن کد حساب جهت رفاه شرکتها و پرداخت در غالب صورتحساب با مدت زمان مشخص

*پشتیبانی 24 ساعته با امکان تماس با پرسنل مجموعه در ساعات غیر اداری در مواقع فورس

*معرفی یک نماینده به صورت پشتیبان از آژانس و یک نماینده از شرکت طرف قرارداد

*تخفیف و یژه برای مسافرین گروهی تور وبلیط شرکت طرف قرارداد

 برای رزرو هتل و استفاده از تورهای داخلی و خارجی با ما مشاوره کنید

 انتخاب بهترين خدمات و امکانات :

سعي ما هميشه در انتخاب بهترين امکانات موجود در هر مسير و هر تور مي باشد مگر بدليل محدوديتهاي خاص که امکان فراهم شدن آن نباشد ولي بطور کلي سياست ما در انتخاب هتل معمولاً استفاده از هتل پنج ستاره و در بعضي از اوقات چهار ستاره مي باشد. در انتخاب حمل و نقل، پروازها و رستورانها نيز از موسسات و مراکز ممتاز يا با درجه بالا استفاده مي نمائيم.

 

برنامه ريزي علمي :

توجه به جزئيات هر سفر، کنترل کيفيت خدمات در حمل و نقل هاي هوايي، زميني و مراکز اقامتي و توجه به

فاکتورهاي گوناگون تأثير برنامه ريزي علمي :

توجه به جزئيات هر سفر، کنترل کيفيت خدمات در حمل و نقل هاي هوايي، زميني و مراکز اقامتي و توجه به فاکتورهاي گوناگون تأثير گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرايط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهاي قبلي از مهمترين قسمت برنامه ريزي مي باشد.

برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملي نظير ساعت باز شدن مکانهاي مورد بازديد، فواصل اماکن با يکديگر و ساعات تردد بين آن و امکان پذيرايي برنامه ريزي شده اند. بنابراين تورها بيش از آنچه در بروشور و سايت اينترنتي گفته شده ارائه مي شوند

ما سعی داريم تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی، مشتریان را با فرهنگ و تمدن های کشور های مختلف آشنا سازد و این فرصت را برای همگان فراهم سازد تا هم از سفر لذت برده و هم به تجربیات خود بیفزایند.

توجه به مشتري :

هدف اصلي ما همواره در جهت مديريت همه جانبه از اولين ارتباط همسفران با ما تا آخرين لحظه سفر بوده و شاخص عمده آن توجه به نيازهاي فردي است. اگر به هر دليلي مشکلي پيش آيد آنرا اصلاح کرده و يا راه حل جايگزين مناسبي را ارائه خواهيم نمود. سرلوحه اهداف ما اين است که همسفران ما همواره با ما باشند همانطور که همسفران چندين ساله ما هميشه با ما بوده و هستند. ما به شعار بهترينها براي شما انديشه ماست معتقديم و به آن عمل مي نمائيم.

این آژانس هواپیمایی مشتری مداری را سرلوحه اهداف خود قرار داده و حوزه فعالیت خود را جهت جلب رضایت مشتریان و مشتری مداری گسترش داده است.ر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرايط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهاي قبلي از مهمترين قسمت برنامه ريزي مي باشد.

 

برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملي نظير ساعت باز شدن مکانهاي مورد بازديد، فواصل اماکن با يکديگر و ساعات تردد بين آن و امکان پذيرايي برنامه ريزي شده اند. بنابراين تورها بيش از آنچه در بروشور و سايت اينترنتي گفته شده ارائه مي شوند. گاهي تغيير ساعت پرواز و يا عوامل پيش بيني نشده ديگري موجب تغييراتي در برنامه از پيش تنظيم شده مي گردند که در چنين مواقعی مديران تور پارسا گشت بهترين جايگزين موجود را انتخاب و ارائه مي نمايند

ما سعی داريم تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی، مشتریان را با فرهنگ و تمدن های کشور های مختلف آشنا سازد و این فرصت را برای همگان فراهم سازد تا هم از سفر لذت برده و هم به تجربیات خود بیفزایند.

 

توجه به مشتري :

هدف اصلي ما همواره در جهت مديريت همه جانبه از اولين ارتباط همسفران با ما تا آخرين لحظه سفر بوده و شاخص عمده آن توجه به نيازهاي فردي است. اگر به هر دليلي مشکلي پيش آيد آنرا اصلاح کرده و يا راه حل جايگزين مناسبي را ارائه خواهيم نمود. سرلوحه اهداف ما اين است که همسفران ما همواره با ما باشند همانطور که همسفران چندين ساله ما هميشه با ما بوده و هستند. ما به شعار بهترينها براي شما انديشه ماست معتقديم و به آن عمل مي نمائيم.

قرارداد فروش خدمات مسافرت هوایی با شرکتهای محترم

شرکت …………………….. ثبت شده به شماره  ……………….با مدیریت و اعتبار امضاء  ………………… …….نشانی : ……………………………………………………………………………..  تلفن: ……………………….  موبایل :……………………………………

که دراین قرارداد اختصاراً کارفرما نامیده می شود از یک طرف و شرکت  پارسا گشت به شماره ثبت ……………. صادره از تهران و دارای شناسه ملی  ……………………….. و کد پستی به شماره …………………….. و شماره تلفن30- 88487120-021 که در این قرارداد اختصاراً مجری نامیده می شود، از طرف دیگر منعقد گردیده و طرفین ملزم و متعهد به اجرای مفاد مندرج در آن می باشد .

ماده اول : موضوع قرارداد گردشگری

موضوع قرارداد عبارتست از : تهیه و فروش بلیط کلیه پروازهای داخلی و خارجی و رزرو هتل و اخذ ویزا و فروش تور مورد نیاز کارکنان از شرکت های داخلی و خارجی به نرخ دولتی و یا نرخ های مورد توافق و نیز ارائه خدمات مشاوره در امور مسافرتی ، چارتر ، ویزای ترانزیت ، رزرو هتل و تشریفات فرودگاهی .

ماده دوم : مدت قراردادگردشگری

مدت قرارداد از تاریخ…………………………… الی………………………………….  به مدت یکسال شمسی می باشد که در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد .

ماده سوم : تعهدات مجری

1-نماینده یا نمایندگان کارفرما ، درخواست رزرو یا صدور بلیط را کتباً از طریق فاکس و یا ایمیل و یا حضوراً به مجری اطلاع می دهند و مجری بلیط تهیه شده را مستقیماً به کارفرما توسط ایمیل ، فاکس و یا نامه رسان ارسال و تحویل می نماید و نتیجه رزرو بلیط ها را به اطلاع کارفرما می رساند .

2- هزینه ارسال بلیط ها تا دفتر کارفرما به عهده مجری خواهد بود و بلیط می بایستی 24 ساعت قبل از زمان پرواز ( به غیر از درخواست های فورس ماژور ) به کارفرما تحویل داده شود .

3-مجری تعهد می نماید بلیط های داخلی و خارجی را به تمام نقاط در بهترین مسیرها و با نازلترین قیمت ها و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و صادر و حواله آن را ارسال نماید .

4-مجری متعهد می گردد بلیط های داخلی و خارجی را طبق تاریخ و ساعت درخواست کارفرما در همان روز تهیه و نتیجه آن ر اعلام نماید .

5- مجری متعهد می گردد که در مواقع اضطراری و فورس ماژور ،رزرو بلیط و ارسال حواله بلیط به صورت تلفنی از نماینده کارفرما پذیرفته و سپس درخواست کتبی آن را اخذ نماید .

6-چنانچه تهیه بلیط معمولی (ECONOMY CLASS )میسر نباشد،تهیه بلیطهای BUSINESSCLASSیا FIRST CLASS منوط به تأییدمسئولان کارفرماخواهدبود.لذاکلیه بلیطهای تهیه شده بایستی ازنوع ECONOMY CLASS تأمین میگردد .(پس از اعلام نرخ BUSINESS CLASS نماینده کارفرما اقدام به تأیید نرخ می نماید ) .

7- مجری متعهد می گردد همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل و البته در فصول گستردگی و تردد بالای مسافر (HIGH SEASON)که ایام تعطیل را نیز شامل می شود به کارفرما ارائه خدمت نماید و در صورتی که موارد ویژه وجود داشته باشد ، با هماهنگی بین مسئولین مجری و کارفرما به صورت اختصاصی نیز شخصی را جهت ارائه خدمات و سرویس دهی معرفی نماید که به صورت شیفت اضافه در محل کار مجری حضور یابد .

ماده چهارم : شرایط پرداخت

  • کارفرما متعهد می گردد که صورتحساب های دریافتی مربوط به بلیطهای داخلی و خارجی را ظرف مدت یک هفته بررسی و چک تسویه را به سررسید 15روزه از تاریخ صورتحساب در وجه شرکت پارسا گشت صادر و پرداخت نماید و در رابطه با صورتحسابهای تور و ویزا و هتل قبل از تحویل مدارک می بایست تسویه نماید
  • کلیه اعلامیه های بستانکاری بابت بلیط های ابطالی می بایست همزمان با صورتحساب ها و لاشه بلیط باطل شده و یا مدارک مربوطه برای کارفرما ارسال گردد .
  • در صورت ابطال بلیط از سوی کارفرما هزینه قابل کسر از بلیط ابطالی بر اساس تعرفه های رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی و یا تعرفه قوانین خطوط بین المللی به عهده کارفرما خواهد بود .
  • در صورت ابطال بلیط توسط هواپیمایی و خطوط بین المللی ، پیگیری پرداخت هزینه های مربوطه به عهده مجری خواهد بود .
  • پرداخت کسورات قانونی شامل بیمه و مالیات با توجه به نرخ بلیط هواپیما ( داخلی و خارجی ) کلاً به عهده مجری می باشد .

ماده پنجم : تعهدات کارفرما

  • کارفرما اسامی افرادی که باید بلیط هواپیما برای آن ها رزرو و یا صادر گردد را با ذکر مشخصات کامل ( طبق مندرجات شناسنامه یا پاسپورت ) و تاریخ پرواز و مبدا و مقصد به مجری اعلام نماید .
  • کارفرما تعهد می نماید در صورت نیاز مجری به پاسپورت مسافران ،4 روزقبل از پرواز خارجی ، کپی پاسپورت معتبر و سایر مدارک مورد نیاز پرواز را برای مجری ارسال نماید .
  • کارفرما متعهد می نماید در صورت هر گونه مغایرت حساب حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ صورتحساب به حسابداری پارسا گشت اعلام فرماید . در غیر اینصورت فاکتور صادره بعنوان بدهی تائید شده منظور و پس از آن هیچگونه اعتراضی مورد قبول نمی باشد .

۴-کارفرما ضمانتنامه بانکی به شماره …………………. به عهده بانک ……………… شعبه ……………………… کدشعبه ……………….. به مبلغ یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان به  عنوان ضمانت انجام تعهدات خود به شرکت ارائه نمود که در صورت عدم انجام تعهدات مذکور در ماده چهارم ضمن حال شدن کلیه دیون مشتری ، شرکت حق خواهد داشت نسبت به وصول چک مذکور اقدام نماید .

ماده ششم : موارد فسخ و خاتمه قرارداد

1-کارفرما می تواند با یکماه اعلام قبلی هر زمان که مصلحت بداند ، قرارداد را خاتمه نماید و مجری حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت . بدیهی است مطالبات مجری تا زمان فسخ قرارداد قابل پرداخت خواهد بود .

2-در صورتیکه کارفرما طبق بند 1 ماده چهارم در خصوص  شرایط پرداخت اقدام ننماید ، مجری  مجاز می باشد تا نسبت به توقف سرویس دهی به کارفرما اقدام نماید . چنانچه پس از یکماه از صدور فاکتور همچنان نسبت به پرداخت اقدام ننماید مجری مجاز است ضمن فسخ قرارداد نسبت به کنسل نمودن بلیط و تورها اقدام نماید .

ماده هفتم : حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف در اجرای قرارداد و یا تعبیر و تفسیر آن ، طرفین ابتدا کوشش خواهند کرد که از طریق مذاکره اقدام نماید و در صورت عدم توفیق ، از طریق مراجع صالح قضایی اقدام خواهد شد .

               شرکت پارسا گشت                                                                  شرکت …………………

             

این آژانس هواپیمایی مشتری مداری را سرلوحه اهداف خود قرار داده و حوزه فعالیت خود را جهت جلب رضایت مشتریان و مشتری مداری گسترش داده است. مدیر بازرگانی شرکت آماده مشاوره و راهنمایی شما در زمینه قرارداد می باشد .تماس با قسمت قرارداد :88487127-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید